2013. január 3., csütörtök

"Bevezetés":


Samantha:

Már lassan 9 éve hogy ide kerültem Teague nagyapához.Igazából nem is tudom miért hívom nagyapának, csak olyan öreg és ráncos.Nekem pedig sohasem volt nagyapám, és ő úgy foglalkozott velem, mintha az unokája lennék.Érdekes...Most 16 évesen teljesen máshogy gondolok mindent.Már 3 éve kutatok az apám után de senki nem mondd semmit.Lehet hogy meghalt?Mindig csak ennyit hallok hogy "gazember", "lehetetlen elfogni, igazi kalóz", meg hogy "sosem fogod megtalálni"...Hallottam egy pár új információt.Mostanában elég sokszor megfordult Tortugán.
-Vigyázat! - mondtam, mivel a hajó egyik feléből a másikba hintáztam át egy vastag kötélen.Majdnem elvittem a legénység pár tagját. - Bocsánat! - kiabáltam utánuk.Egy egyszerű mozdulattal elengedtem a kötelet, és Teague nagyapa mellett landoltam.
-Hányszor mondtam hogy ne csináld ezt.Már nem vagy kisgyerek! - nézett rám kicsit szúrós szemmel.
-Annyi idős vagyok, amennyinek érzem magam Teague. - vigyorogtam.
-Ne légy tiszteletlen! - kacsintott rám.Hátrébb léptem, majd levettem a kalapom, és hajoltam.Még hátrébb lépkedtem és becsuktam az ajtót.
-Sose fog felnőni. - hallottam Fred a tiszthelyettes hangját.
-Ne feleselj! - mondta Teague szigorúan.


4 megjegyzés:

  1. Szia, szóltál, én pedig jöttem. :)
    Nem rossz, csak így tovább.
    Bár sose rajongtam kalózos történetekért.
    Reméljük a legjobbakat. Samantha pedig nagyon bohókás kalóz leányzó. :D
    Sok sikert a folytatáshoz.
    Puszi:
    Sophie. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halii, köszömöm. :)
      :D Köszi igyekszem.
      Hát remélem ez majd tetszeni fog ;)
      :DD
      Köszönöm

      ~foREVer <3

      Törlés
  2. Meggyőzően indult, remélem hosszú lesz! ;)

    VálaszTörlés